Reklamacje i zwroty

1. Sfotografuj uszkodzenia

Przygotuj zdjęcia uszkodzeń oraz zdjęcia dokumentu, który otrzymałeś podczas dostawy. Zdjęcia należy załączyć podczas wypełniania formularza reklamacyjnego w kolejnym kroku.

3. Rozmontuj i spakuj elementy

W przypadku całkowitego zwrotu bądź wymiany elementów będziesz musiał je odpowiednio spakować. Nasz konsultant przekaże wszystkie niezbędne informacje.

5. Wymiana lub zwrot kosztów

W zależności od charakteru reklamacji, zgodnie z ustaleniem w korespondencji mailowej lub telefonicznej otrzymasz całkowity zwrot pieniędzy, częściową rekompensatę lub wymianę uszkodzonych elementów na nowe.

2. Wypełnij formularz

Kolejnym krokiem jest wypełnienie formularza reklamacyjnego. Podaj nam niezbędne informacje oraz dokładnie opisz uszkodzenia lub powód zwrotu. Pozwoli to nam szybciej rozpatrzyć reklamację i rozwiązać Twój problem. Po przesłaniu formularza oczekuj na kontakt.

Formularz dostępmy tutaj: formularz online

4. Zaczekaj na kuriera

Jeśli Twój produkt jest uszkodzony lub chcesz go zwrócić, a Twoja prośba została rozpatrzona pozytywnie nie pozostało nic jak czekać na przyjazd kuriera, który dostarczy nowe elementy, cały produkt lub przyjmie Twój zwrot.