Reklamacje i zwroty

1. Sfotografuj uszkodzenia

Przygotuj zdjęcia uszkodzeń oraz zdjęcia dokumentu, który otrzymałeś podczas dostawy. Zdjęcia należy załączyć podczas wypełniania formularza reklamacyjnego w kolejnym kroku.

2. Wypełnij formularz

Kolejnym krokiem jest wypełnienie formularza reklamacyjnego. Podaj nam niezbędne informacje oraz dokładnie opisz uszkodzenia lub powód zwrotu. Pozwoli to nam szybciej rozpatrzyć reklamację i rozwiązać Twój problem. Po przesłaniu formularza oczekuj na kontakt.

Formularz dostępmy tutaj: formularz online

3. Rozmontuj i spakuj elementy

W przypadku całkowitego zwrotu bądź wymiany elementów będziesz musiał je odpowiednio spakować. Nasz konsultant przekaże wszystkie niezbędne informacje.

4. Zaczekaj na kuriera

Jeśli Twój produkt jest uszkodzony lub chcesz go zwrócić, a Twoja prośba została rozpatrzona pozytywnie nie pozostało nic jak czekać na przyjazd kuriera, który dostarczy nowe elementy, cały produkt lub przyjmie Twój zwrot.

5. Wymiana lub zwrot kosztów

W zależności od charakteru reklamacji, zgodnie z ustaleniem w korespondencji mailowej lub telefonicznej otrzymasz całkowity zwrot pieniędzy, częściową rekompensatę lub wymianę uszkodzonych elementów na nowe.